Хімічні фактори забруднення навколишнього середовища
Метою навчальної дисципліни «Хімічні фактори забруднення навколишнього середовища» є формування студентами теоретичних знань та практичних навичок, необхідних для роботи на промислових виробництвах, зокрема хімічної промисловості, що здійснюють викиди в атмосферу, скиди у водотоки та водойми речовин, які забруднюють навколишнє середовище, оволодіння сучасними методами дослідження і оцінки стану навколишнього природного середовища. Під час викладання дисципліни студенти вивчають основні факторно-екологічними проблеми забруднення навколишнього середовища та формують вміння і навички розв’язування технологічних завдань.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Хімічні фактори забруднення навколишнього середовища є здобуття знань щодо хімічних факторів забруднення довкілля, формування стійкого вміння і навичок розв’язування технологічних завдань.
Згідно з вимогами освітньої (освітньо-професійної, освітньо-наукової) програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):
- Описувати хімічні дані у символьному вигляді.
- Розуміти зв’язок між будовою та властивостями речовин.
- Розуміти періодичний закон та періодичну систему елементів, описувати, пояснювати та передбачати властивості хімічних елементів та сполук на їх основі.
- Знати принципи і процедури фізичних, хімічних, фізико-хімічних методів дослідження, типові обладнання та прилади.
- Планувати та виконувати хімічний експеримент, застосовувати придатні методики та техніки приготування розчинів та реагентів.
- Здійснювати експериментальну роботу з метою перевірки гіпотез та дослідження хімічних явищ і закономірностей
- Працювати самостійно або в групі, отримати результат у межах обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність та наукову доброчесність.
- Інтерпретувати експериментально отримані дані та співвідносити їх з відповідними теоріями в хімії.
ЕКОЛОГІЯ І ОРГАНІЗАЦІЯ ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Шматько В.Г.
Нікітін Ю.В.
Техноекологія. Джерела забруднення і захист навколишнього середовища, С.В. Зубик