Sekcja ogólna
Даний курс вивчає економіку галузі як єдиного об’єкта, який складається із підгалузей, спеціалізованих підприємств та певних органів управління. Дана галузь є основою агропромислового комплексу. За її рахунок забезпечується приблизно 75-90% попиту населення на товари народного споживання.
Мета навчальної дисципліни «Економіка мисливського господарства» - це формування економічного мислення майбутніх магістрів мисливського господарства, щодо розв’язання виробничих проблем комерційного та підприємницького підходу, сприянню підготовки фахівців до роботи в умовах вільного господарювання. Програма дисципліни «Економіка мисливського господарства», передбачає вивчення змісту і механізму дії економічних законів в специфічних умовах мисливського господарства, взаємозв’язок з продуктивними силами господарства, системами виробничих відносин, теоретичною і методологічною основою вивчення економіки, організації та планування, економічного аналізу фінансів та інших предметів економічного циклу.
Завданням дисципліни «Економіка мисливського господарства» є надання студентам теоретичних знань і практичних навичок для того, щоб надати студентам знання щодо управління мисливським господарством,а також сформувати вміння та навички щодо форм управління, принципів, методів, що розробляються та застосовуються з метою підвищення ефективності і збільшення прибутку в мисливському господарстві.
Засвоєння цих знань дозволить спеціалісту науково обґрунтовано організовувати, управляти виробництвом та реалізацією продукції мисливства. У результаті вивчення предмета магістр повинен:
знати: шляхи і способи вдосконалення економічних методів господарювання в умовах ринкових відносин раціонального використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів; спеціалізацію, кооперацію та інтеграцію господарства; розвиток товарно-грошових відносин тощо;
вміти: визначати основні економічні закономірності існування та функціонування підприємств природо-господарського напряму, особливості виявлення їх резервів та можливості підвищення ефективності використання біологічних ресурсів в ринкових умовах; виявляти можливості підвищення праці робітників мисливського підприємства; використовувати кількісні та якісні методи обґрунтування рішень у забезпеченні ефективного менеджменту; приймати управлінські рішення у мисливському господарстві в умовах ринкової економіки; забезпечувати економічно ефективний та екологічно прийнятний в умовах сталої економіки та кризових ситуацій менеджмент у мисливському господарстві; впроваджувати статичні та динамічні методи оцінки інвестиційних проектів; проводити підбір персоналу, оцінювати його роботоздатність та розв’язувати конфліктні ситуації; обирати необхідні види маркетингового дослідження, планувати та здійснити його; здійснювати моніторинг підприємств-конкурентів.
- Викладачі:
кандидат економічних наук, Муравйов Юрій Віталійович
кандидат біологічних наук, Домніч Андрій Валерійович
Кафедра: загальної та прикладної екології і зоології, ІІІ корпус, ауд. 116-В
E-mail: volf.zp@gmail.com
Телефон: (061) 228-76-34
Інші засоби зв’язку: Moodle (форум курсу, приватні повідомлення)