Практичне завдання 3

План заняття:

  1. Вступ (10 хвилин):

    • Викладач коротко повторює основні положення лекції щодо етіології мовленнєвих порушень, зокрема види причин: органічні, функціональні, центральні, периферичні, ендогенні, екзогенні фактори.
  2. Тестування (20 хвилин):

    • Студенти виконують тестування за темою лекції (10 запитань, різної складності).
    • Максимальна кількість балів – 3.
  3. Підгрупове завдання (30 хвилин):

    • Студенти об’єднуються в підгрупи по 3-4 людини.
    • Кожна підгрупа отримує текст статті "Етіологія мовленнєвих порушень у дітей раннього віку" (Хоменко С.О.).
    • Завдання: проаналізувати практичний випадок (кейси, запропоновані викладачем), сформулювати питання для рідних/батьків для з'ясування причин порушень мовлення у дитини.
    • Кожна підгрупа має підготувати 5-7 питань для батьків на основі кейсу.
    • Обговорення та презентація висновків кожної групи.
  4. Обговорення результатів (10 хвилин):

    • Кожна підгрупа представляє свої питання та пояснює, як ці питання допоможуть виявити причину мовленнєвих порушень.
    • Викладач і студенти обговорюють результати, коригують відповіді та роблять висновки.
  5. Підсумок заняття (5 хвилин):

    • Підбивання підсумків практичного заняття.
    • Відповіді на запитання студентів.