Практичне завдання 3
План заняття:
Вступ (10 хвилин):
- Викладач коротко повторює основні положення лекції щодо етіології мовленнєвих порушень, зокрема види причин: органічні, функціональні, центральні, периферичні, ендогенні, екзогенні фактори.
Тестування (20 хвилин):
- Студенти виконують тестування за темою лекції (10 запитань, різної складності).
- Максимальна кількість балів – 3.
Підгрупове завдання (30 хвилин):
- Студенти об’єднуються в підгрупи по 3-4 людини.
- Кожна підгрупа отримує текст статті "Етіологія мовленнєвих порушень у дітей раннього віку" (Хоменко С.О.).
- Завдання: проаналізувати практичний випадок (кейси, запропоновані викладачем), сформулювати питання для рідних/батьків для з'ясування причин порушень мовлення у дитини.
- Кожна підгрупа має підготувати 5-7 питань для батьків на основі кейсу.
- Обговорення та презентація висновків кожної групи.
Обговорення результатів (10 хвилин):
- Кожна підгрупа представляє свої питання та пояснює, як ці питання допоможуть виявити причину мовленнєвих порушень.
- Викладач і студенти обговорюють результати, коригують відповіді та роблять висновки.
Підсумок заняття (5 хвилин):
- Підбивання підсумків практичного заняття.
- Відповіді на запитання студентів.
- 22 September 2024, 20:42 PM