Практичне завдання 7

Практичне завдання:

Створення таблиці планування корекційної роботи для дітей з ФФНМ

Вимоги до виконання та оформлення:

Створіть детальну таблицю, яка буде служити як план для організації корекційної роботи з дітьми, які мають фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення. Таблиця повинна включати наступні елементи:

Тип Заняття: Визначте, чи це індивідуальні або групові заняття.

Цілі Заняття: Опис цілей заняття згідно з особливостями дітей з ФФНМ.

Основні Завдання: Конкретизуйте завдання, які необхідно вирішити в рамках заняття (наприклад, формування фонетичної системи мови, розвиток фонематичного слуху і т.д.).

Методи та Підходи: Опишіть методи та підходи, які ви плануєте використовувати для досягнення поставлених цілей.

Дидактичний Матеріал: Перелічіть дидактичні матеріали, які будуть використані в ході заняття (малюнки, таблиці, іграшки тощо).

Оцінка Ефективності: Запропонуйте способи оцінки ефективності проведеного заняття.

Максимальну кількість балів за гру отримає студент, який демонструє:

Детальність та Глибину Аналізу (1 бал): Глибоке розуміння проблематики ФФНМ та чітке визначення цілей, завдань та методів корекційної роботи, що відображає комплексний підхід до планування.

Застосування Теоретичних Знань (1 бал): Ефективне використання теоретичних знань у виборі методів та підходів для корекції ФФНМ, що свідчить про глибоке розуміння матеріалу.

Креативність та Інноваційність (1 бал): Прояв креативності та інноваційного мислення в підборі дидактичних матеріалів та оцінці ефективності, а також у розробці оригінальних і ефективних занять.

Якість Оформлення та Організація Матеріалу (1 бал): Висока якість оформлення таблиці з чіткою структурою, логічним поданням інформації та візуальною привабливістю.

4