Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...

              • Introduzione

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ЕМІГРА...

              • Змістовний модуль 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДОБИ ВІ...

              • Змістовний модуль 3. РУХ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА

              • Змістовний модуль 4. ПРОЗОВІ ЕКСПЕРИМЕНТИ В УКРАЇН...

              • Самостійна робота

                • CartellaМатеріали: Життя і творчість А.Малишка.

                • CartellaМатеріали: Життя і творчість Л.Костенко.

                • CartellaМатеріали: Інтимна й громадянська лірика шістдесят...

                • CartellaМатеріали: Химерна проза.

                • CartellaМатеріали: Життяі творчість М.Стельмаха

                • CompitoСамостійна робота 1. Творчість Е. Андієвської.

                • CompitoСамостійна робота 2. Соцреалізм як світогляд. Соцр...

                • CompitoСамостійна робота 3. «Щоденник» О. Довженка. Опові...

                • CompitoСамостійна робота 4. О. Гончар: життя і творчість.

                • CompitoСамостійна робота 5. Життя і творчість М. Стельмаха.

                • CompitoСамостійна робота 6. Життя і творчість А.Малишка.

                • CompitoСамостійна робота 7. Роман «Вир» Г. Тютюнника.

                • CompitoСамостійна робота 8. Творчість І. Драча.

                • CompitoСамостійна робота 9. Поезія і проза В. Симоненка.

                • CompitoСамостійна робота 10. Життя і творчість М. Вінгран...

                • CompitoСамостійна робота 11. Поезія І. Жиленко.

                • CompitoСамостійна робота 12. Життя і творчість Д. Павличка.

                • CompitoСамостійна робота 13. Життя і творчість Б. Олійника.

                • CompitoСамостійна робота 14. Проза Є. Гуцала.

                • CompitoСамостійна робота 15. Життя і творчість Л. Костенко.

                • CompitoСамостійна робота 16. Химерна проза.

                • CompitoСамостійна робота 17. Дилогія «Лебедина зграя», «...

                • CompitoСамостійна робота 18. Проза В. Дрозда.

              • Підсумковий контроль

              • Матеріали для АЕ

              • Неформальна/Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто ...

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 10. Життя і творчість М. Вінгран...

Самостійна робота 10. Життя і творчість М. Вінграновського.

Aggregazione dei criteri

Тема 19. Життя і творчість М. Вінграновського.

Повість «Сіроманець»: гуманізм, етична проблематика, специфіка характеротворення. Оповідання «Первінка». Поезії «Баунин дощ», «Сама собою річка ця тече». Збірка «Цю жінку я люблю»: естетизм і неокласицизм. Проблематика і стиль. Аналіз творів «Губами теплими і оком золотим», «Цю жінку я люблю», «У синьому небі я висіяв ліс».

Тема 19. Життя і творчість М. Вінграновського.

Повість «Сіроманець»: гуманізм, етична проблематика, специфіка характеротворення. Оповідання «Первінка». Поезії «Бабунин дощ», «Сама собою річка ця тече». Збірка «Цю жінку я люблю»: естетизм і неокласицизм.

Проблематика і стиль. Аналіз творів «Губами тепли і оком золотим», «Цю жінку я люблю», «У синьому небі я висіяв ліс».

 

1. Опрацювання теоретичного матеріалу

  1. Вивчити основні факти біографії Миколи Вінграновського:
    • участь у русі шістдесятників;
    • кінематографічна освіта та співпраця з О. Довженком;
    • місце поета і прозаїка в літературі другої половини ХХ ст.
  2. Ознайомитися з ключовими рисами його поетики:
    • яскрава образність і кінематографічність;
    • поєднання ліризму й епічності;
    • неокласична виваженість та естетизм;
    • інтимно-філософська тональність;
    • увага до природи як до духовного простору людини.
  3. Звернути увагу на провідні теми творчості:
    • любов і щастя;
    • пам’ять дитинства;
    • моральна відповідальність;
    • гармонія людини й природи;
    • людська етика та гуманізм.

2. Завдання з аналізу прози

2.1. Повість «Сіроманець»

Підготувати письмовий коментар:

  • гуманістична проблематика повісті;
  • етика взаємодії людини й світу;
  • образ тварини як морального каталізатора;
  • формування персонажів через психологічні деталі й «погляд зсередини»;
  • символіка волі, лісу, дороги;
  • роль природи як морального простору.

2.2. Оповідання «Первінка»

Написати короткий аналіз:

  • дитяче світосприйняття і моральний урок;
  • символіка першого досвіду/першої радості;
  • художні деталі + емоційний тон;
  • виховний потенціал образ природи.

3. Завдання з аналізу поетичних творів

3.1. «Бабунин дощ»

Проаналізувати:

  • звукова і візуальна образність;
  • стан світла, руху, дощу як метафори душевного очищення;
  • кінематографічне бачення;
  • емоційна тональність поезії.

3.2. «Сама собою річка ця тече»

  • мотив часу й плинності;
  • річка як архетип і символ внутрішнього руху;
  • синтаксис і мелодика вірша;
  • філософська тональність.

4. Збірка «Цю жінку я люблю»

Естетизм і неокласицизм

Підготувати огляд збірки:

  • образ коханої як естетичного ідеалу;
  • риси неокласичної традиції: гармонійність, рівновага, форма;
  • інтимна ліричність і філософська глибина;
  • музичність ритму й візуальна чіткість образів;
  • метафоризація жіночого образу.

5. Аналіз творів

5.1. «Губами тепли і оком золотим»

  • естетика тілесності й метафорика;
  • чуттєвість і висока духовність;
  • структура вірша як короткої кінематографічної сцени;
  • любов і природа.

5.2. «Цю жінку я люблю»

  • ліричний герой та образ жінки-музи;
  • гармонія простоти;
  • палітра почуттів і звукопис;
  • мотив вдячності й внутрішньої тиші.

5.3. «У синьому небі я висіяв ліс»

  • метафора;
  • космізм художнього мислення;
  • образ лісу;
  • кінематографічна пластика образів.

6. Порівняльно-аналітичні завдання (на вибір)

  1. Порівняти образи природи у М. Вінграновського і Є. Гуцала.
  2. Порівняти інтимну лірику М. Вінграновського та Л. Костенко.
  3. Зіставити кінематографічне мислення поета з поетикою О. Довженка.
  4. Порівняти повість «Сіроманець» з повістю «Щедрий вечір» М. Стельмаха (моральний урок, гуманізм).

 

 

Attività precedente
Самостійна робота 9. Поезія і проза В. Симоненка.
Attività successiva
Самостійна робота 11. Поезія І. Жиленко.
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile