Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ЕМІГРА...

              • Змістовний модуль 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДОБИ ВІ...

              • Змістовний модуль 3. РУХ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА

              • Змістовний модуль 4. ПРОЗОВІ ЕКСПЕРИМЕНТИ В УКРАЇН...

              • Самостійна робота

                • ТекаМатеріали: Життя і творчість А.Малишка.

                • ТекаМатеріали: Життя і творчість Л.Костенко.

                • ТекаМатеріали: Інтимна й громадянська лірика шістдесят...

                • ТекаМатеріали: Химерна проза.

                • ТекаМатеріали: Життяі творчість М.Стельмаха

                • ЗавданняСамостійна робота 1. Творчість Е. Андієвської.

                • ЗавданняСамостійна робота 2. Соцреалізм як світогляд. Соцр...

                • ЗавданняСамостійна робота 3. «Щоденник» О. Довженка. Опові...

                • ЗавданняСамостійна робота 4. О. Гончар: життя і творчість.

                • ЗавданняСамостійна робота 5. Життя і творчість М. Стельмаха.

                • ЗавданняСамостійна робота 6. Життя і творчість А.Малишка.

                • ЗавданняСамостійна робота 7. Роман «Вир» Г. Тютюнника.

                • ЗавданняСамостійна робота 8. Творчість І. Драча.

                • ЗавданняСамостійна робота 9. Поезія і проза В. Симоненка.

                • ЗавданняСамостійна робота 10. Життя і творчість М. Вінгран...

                • ЗавданняСамостійна робота 11. Поезія І. Жиленко.

                • ЗавданняСамостійна робота 12. Життя і творчість Д. Павличка.

                • ЗавданняСамостійна робота 13. Життя і творчість Б. Олійника.

                • ЗавданняСамостійна робота 14. Проза Є. Гуцала.

                • ЗавданняСамостійна робота 15. Життя і творчість Л. Костенко.

                • ЗавданняСамостійна робота 16. Химерна проза.

                • ЗавданняСамостійна робота 17. Дилогія «Лебедина зграя», «...

                • ЗавданняСамостійна робота 18. Проза В. Дрозда.

              • Підсумковий контроль

              • Матеріали для АЕ

              • Неформальна/Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 12. Життя і творчість Д. Павличка.

Самостійна робота 12. Життя і творчість Д. Павличка.

Умови завершення

Тема 21. Життя і творчість Д. Павличка.

«Два кольори», «Найдовша з усіх доріг», «Я стужився, мила, за тобою».

Біографія. Громадянська й інтимна лірика. Сонети. Переклади.

Тема 21. Життя і творчість Дмитра Павличка

1. Опрацювання теоретичного матеріалу

  1. Опрацювати основні відомості про життя Дмитра Павличка:
    • дитинство і середовище Галичини;
    • діяльність у літературних організаціях;
    • участь у громадському та політичному житті;
    • дипломатична діяльність і культурні ініціативи;
    • роль у формуванні українського поетичного дискурсу другої половини ХХ ст.
  2. Вивчити жанрово-стильові риси його поезії:
    • громадянська лірика;
    • інтимна лірика;
    • сонетарій;
    • перекладацька діяльність.
  3. Звернути увагу на домінантні поетичні мотиви:
    • любов і зрада;
    • рідна земля як моральний імператив;
    • відповідальність перед народом;
    • філософія пам’яті;
    • сила людського слова.

2. Завдання з аналізу поетичних творів

2.1. «Два кольори»

Підготувати письмовий коментар:

  • символіка червоного й чорного як екзистенційних категорій (любов – біль, життя – доля);
  • мотив дороги та життєвого вибору;
  • інтонаційна мелодика поезії;
  • фольклорні паралелі
  • актуальність твору в сучасному вимірі.

2.2. «Найдовша з усіх доріг»

Сформулювати короткий коментар:

  • інтерпретація дороги як метафори людського життя;
  • внутрішня еволюція ліричного героя;
  • простота вислову та філософська наповненість тексту;
  • ритміка та інтонація як поетичне оформлення теми.

2.3. «Я стужився, мила, за тобою»

Письмовий аналіз:

  • інтимна ліричність і щирість почуття;
  • образ ліричного героя;
  • засоби творення емоційної тональності твору;
  • роль повторів, мелодики та музичного ритму.

3. Порівняльні завдання (на вибір)

  1. Порівняти інтимну лірику Д. Павличка, Л. Костенко, В. Симоненка.
  2. Порівняти образ дороги в поезіях «Найдовша з усіх доріг» та «Два кольори».
  3. Порівняти сонетну техніку Д. Павличка класичними формами сонета (звернути увагу на форму, ритм, римування, інтонацію).
Попередня секція
Самостійна робота 11. Поезія І. Жиленко.
Наступна секція
Самостійна робота 13. Життя і творчість Б. Олійника.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток