Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ЕМІГРА...

              • Змістовний модуль 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДОБИ ВІ...

              • Змістовний модуль 3. РУХ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА

              • Змістовний модуль 4. ПРОЗОВІ ЕКСПЕРИМЕНТИ В УКРАЇН...

              • Самостійна робота

                • ТекаМатеріали: Життя і творчість А.Малишка.

                • ТекаМатеріали: Життя і творчість Л.Костенко.

                • ТекаМатеріали: Інтимна й громадянська лірика шістдесят...

                • ТекаМатеріали: Химерна проза.

                • ТекаМатеріали: Життяі творчість М.Стельмаха

                • ЗавданняСамостійна робота 1. Творчість Е. Андієвської.

                • ЗавданняСамостійна робота 2. Соцреалізм як світогляд. Соцр...

                • ЗавданняСамостійна робота 3. «Щоденник» О. Довженка. Опові...

                • ЗавданняСамостійна робота 4. О. Гончар: життя і творчість.

                • ЗавданняСамостійна робота 5. Життя і творчість М. Стельмаха.

                • ЗавданняСамостійна робота 6. Життя і творчість А.Малишка.

                • ЗавданняСамостійна робота 7. Роман «Вир» Г. Тютюнника.

                • ЗавданняСамостійна робота 8. Творчість І. Драча.

                • ЗавданняСамостійна робота 9. Поезія і проза В. Симоненка.

                • ЗавданняСамостійна робота 10. Життя і творчість М. Вінгран...

                • ЗавданняСамостійна робота 11. Поезія І. Жиленко.

                • ЗавданняСамостійна робота 12. Життя і творчість Д. Павличка.

                • ЗавданняСамостійна робота 13. Життя і творчість Б. Олійника.

                • ЗавданняСамостійна робота 14. Проза Є. Гуцала.

                • ЗавданняСамостійна робота 15. Життя і творчість Л. Костенко.

                • ЗавданняСамостійна робота 16. Химерна проза.

                • ЗавданняСамостійна робота 17. Дилогія «Лебедина зграя», «...

                • ЗавданняСамостійна робота 18. Проза В. Дрозда.

              • Підсумковий контроль

              • Матеріали для АЕ

              • Неформальна/Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 14. Проза Є. Гуцала.

Самостійна робота 14. Проза Є. Гуцала.

Умови завершення

Тема 23. Проза Є. Гуцала.

 

Біографічні дані. Оповідання «Лось»: екологічна проблематика, гуманізм, етика співіснування людини і тварини. Оповідання «Сім'я дикої качки». Роман «Позичений чоловік».

 

1. Опрацювання теоретичного матеріалу

  1. Опрацювати біографічні відомості про Євгена Гуцала: дитинство, журналістська та письменницька діяльність, місце в українському літературному процесі 1960–1980-х рр.
  2. Ознайомитися з ключовими ознаками прози Гуцала:
    • ліризм і психологізм;
    • увага до дитячого світовідчуття;
    • фольклорно-природний первень;
    • гуманістична етика;
    • екологічна проблематика;
    • м’який гротеск та іронічність.

2. Завдання з аналізу творів

2.1. Оповідання «Лось»

Написати аналітичний коментар, у якому розкрити:

  • екологічну проблематику твору;
  • як Гуцало показує тонку межу між співчуттям і жорстокістю;
  • символіку образу лося як уособлення природної чистоти та невинності;
  • гуманістичне спрямування: відповідальність людини перед природою;
  • що розкриває фінальна сцена для розуміння етичної позиції автора.

2.2. Оповідання «Сім’я дикої качки»

Виконати короткий письмовий аналіз:

  • як передано взаємини людини й дикої природи;
  • художні засоби, що відтворюють атмосферу напруги та захищеності;
  • символічну роль образу дикої качки та її «сім’ї»;
  • як дитяча оптика допомагає розкрити мораль твору.

2.3. Роман «Позичений чоловік»

Скласти розгорнуту характеристику роману (1 стор.), зосередившись на:

  • соціальній сатирі та гротеску;
  • моделюванні сільського простору як комічно-драматичної сцени;
  • критиці бюрократії, формалізму та абсурдів радянського побуту;
  • художній роботі з типажами й «народною сміховою культурою»;
  • проблемі особистої свободи й самоіронії.

3. Порівняльне завдання (на вибір)

  1. Порівняти дитячі образи Євгена Гуцала з дитячими образами в прозі Григора Тютюнника.
Попередня секція
Самостійна робота 13. Життя і творчість Б. Олійника.
Наступна секція
Самостійна робота 15. Життя і творчість Л. Костенко.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток