Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...

              • Introduzione

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ЕМІГРА...

              • Змістовний модуль 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДОБИ ВІ...

              • Змістовний модуль 3. РУХ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА

              • Змістовний модуль 4. ПРОЗОВІ ЕКСПЕРИМЕНТИ В УКРАЇН...

              • Самостійна робота

                • CartellaМатеріали: Життя і творчість А.Малишка.

                • CartellaМатеріали: Життя і творчість Л.Костенко.

                • CartellaМатеріали: Інтимна й громадянська лірика шістдесят...

                • CartellaМатеріали: Химерна проза.

                • CartellaМатеріали: Життяі творчість М.Стельмаха

                • CompitoСамостійна робота 1. Творчість Е. Андієвської.

                • CompitoСамостійна робота 2. Соцреалізм як світогляд. Соцр...

                • CompitoСамостійна робота 3. «Щоденник» О. Довженка. Опові...

                • CompitoСамостійна робота 4. О. Гончар: життя і творчість.

                • CompitoСамостійна робота 5. Життя і творчість М. Стельмаха.

                • CompitoСамостійна робота 6. Життя і творчість А.Малишка.

                • CompitoСамостійна робота 7. Роман «Вир» Г. Тютюнника.

                • CompitoСамостійна робота 8. Творчість І. Драча.

                • CompitoСамостійна робота 9. Поезія і проза В. Симоненка.

                • CompitoСамостійна робота 10. Життя і творчість М. Вінгран...

                • CompitoСамостійна робота 11. Поезія І. Жиленко.

                • CompitoСамостійна робота 12. Життя і творчість Д. Павличка.

                • CompitoСамостійна робота 13. Життя і творчість Б. Олійника.

                • CompitoСамостійна робота 14. Проза Є. Гуцала.

                • CompitoСамостійна робота 15. Життя і творчість Л. Костенко.

                • CompitoСамостійна робота 16. Химерна проза.

                • CompitoСамостійна робота 17. Дилогія «Лебедина зграя», «...

                • CompitoСамостійна робота 18. Проза В. Дрозда.

              • Підсумковий контроль

              • Матеріали для АЕ

              • Неформальна/Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто ...

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 15. Життя і творчість Л. Костенко.

Самостійна робота 15. Життя і творчість Л. Костенко.

Aggregazione dei criteri

Тема 25. Життя і творчість Л. Костенко.

Роман у віршах «Маруся Чурай» Л. Костенко. Проблематика і стилістика твору. Міфопоетика. Образ Марусі Чурай.

Поезії «Дощ полив», «Корольові миші», «Крила». Поема «Чайка на крижині». «Страшні слова, коли вони мовчать…»,»Життя іде…»,»Доля», «Моя любове, я перед тобою», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…».

Вивчити структуру роману у віршах «Маруся Чурай»: композицію, сюжетні лінії, образну систему.

 

Ознайомитися з поняттями:

 

міфопоетика,

 

роман у віршах,

 

історична реконструкція в художньому тексті,

 

психологізм поетичного мовлення.

 

Прочитати аналітичні статті.

 

2. Завдання з аналізу роману у віршах «Маруся Чурай»

 

2.1. Проаналізуйте проблематику роману, відповівши на питання:

 

Як Ліна Костенко трактує конфлікт між особистим і національним?

 

У чому полягає морально-етичний пафос твору?

 

Які соціальні й психологічні трагедії доби відображені в сюжеті?

 

Як розкривається мотив відповідальності за слово, любов, зраду, пам’ять?

 

2.2. Міфопоетика

 

Визначте міфологічні, фольклорні й архетипні елементи в романі:

 

образ Марусі як «дівчини-пісні»;

 

легендаризація особистої історії;

 

образ дороги, криниці, пісні, кохання, зради;

 

мотив долі, провини, очищення.

 

2.3. Образ Марусі Чурай

 

Складіть характеристику образу з цитатами:

 

психологічний портрет;

 

риси національного характеру;

 

сакралізована жіночність;

 

внутрішній трагізм і моральна висота.

 

3. Завдання з аналізу ліричних творів Ліни Костенко

 

Наведені нижче поезії опрацювати та дати письмові відповіді:

3.1. Поезія як філософська мініатюра

 

«Страшні слова, коли вони мовчать…»

Поясніть, як Костенко трактує природу слова, мовної відповідальності, творчого мовчання.

 

«Життя іде…»

Що таке «життєва мудрість» у цьому вірші? Як поетеса говорить про плин часу?

 

«Доля»

Чи є доля фатальною чи її можна обирати? Автобіографізм вірша.

 

«Крила»

Поясніть специфіку творення символічного образу. Як авторка поєднує буденне й піднесене?

 

3.2. Ліричні сюжети та образи

 

«Моя любове, я перед тобою»

Проаналізувати образ кохання як творчої і духовної енергії.

 

«Недумано, негадано…»

Розглянути мотив життєвого перелому, раптової зміни, внутрішньої свободи.

 

«Хай буде легко. Дотиком пера…»

Яка метафора творчості тут домінує? Як передається ідея гармонії?

 

«Дощ полив», «Корольові миші»

Символіка природних образів. Іронія й філософська багатошаровість.

 

«По сей день Посейдон посідає свій трон…»

Антична міфологія й сучасний контекст. Чому Л. Костенко переосмислює античні образи?

 

3.3. Поема «Чайка на крижині»

 

Написати короткий огляд рис поетики твору

 

ключові мотиви (самотність, материнство, виживання, внутрішня сила);

 

символіка чайки й крижини;

 

жанрові особливості, поєднання ліризму та драматизму.

Attività precedente
Самостійна робота 14. Проза Є. Гуцала.
Attività successiva
Самостійна робота 16. Химерна проза.
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile