Zum Hauptinhalt
Deutsch (de_old)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log In
Логопедія 016 2-3 ку ...
Kurse suchen
Kurse
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Логопедія 016 2-3 курс
Дислалія. ФФНМ - 3 семестр
Тема 6.3. Обстеження фонематичних процесів у дітей.
Тема 6.3. Обстеження фонематичних процесів у дітей.
Klicken Sie auf den Link '
І. Дослідження фонематичного сприймання..pdf
', um die Datei anzuzeigen
Previous Activity
Приклади_Ігри для фонем. процесів
Next Activity
Практичне завдання 10
Direkt zu:
Direkt zu:
Оголошення
Силабус
Презентація курсу
Система накопичення балів
Рекомендована література
Тема 1.1. Теоретичні та методологічні основи логопедії.
Тема 1.2. Система логопедичної допомоги в Україні.
Тема 1.3. Принципи і методи логопедичного впливу.
Тема 1.4. Розвиток мовлення дітей раннього віку в процесі нормального онтогенезу.
Онтогенез мовлення (таблиця)
План практичного завдання 1
Тест 1_Перескладання практичного заняття 1 - 3 бали
Теоретична перевірка 1
Практичне завдання 2
До практичного заняття 2
Тема 2.1. Етіологія виникнення порушень мовлення у дітей та дорослих.
Тема 2.2. Основні механізми усного мовлення.
Тема 2.3. Класифікація порушень мовлення.
Класифікації порушень мовлення
Практичне завдання 3
ПР.з.3 Етіологія порушень мовлення
Практичне завдання 4
до практ.заняття 4
Тема 3.1. Дислалія та її класифікація.
Тема 3.2. Класифікація звуків української мови.
Класифікація звуків укр.мови
Практичне завдання 5
до практ. заняття 5
Тема 3.3. Обстеження мовлення дитини з дислалією, рівні порушеної вимови.
Мовленнєві картки_бланки
Практичне завдання 6
до практичної 6
Характеристики звуків
Тема 4.1. Недоліки вимови свистячих звуків, способи їх виправлення.
Тема 4.2. Недоліки вимови шиплячих звуків та методика їх подолання.
Тема 4.3. Недоліки вимови губних та передньоязикових звуків.
Самостійне завдання 7
Логопедичне індивідуальне заняття "Автоматизація звука (ш) ізольовано, в словах, чистомовках".
Тема 5.1. Недоліки вимови задньоязикових звуків.
Тема 5.2. Недоліки вимови звуків [л] – [л’] (ламбдацизм і параламбдацизм).
Тема 5.3. Недоліки вимови звуків [р] – [р’] (ротацизм і параротацизм).
Самостійне завдання 8
Проста логопедія: фонетико-фонематичні процеси (Н.В. Базима)
Тема 6.1. Формування звукової сторони мовлення в онтогенезі
Тема 6.2. Особливості розвитку фонематичних процесів в онтогенезі.
Ієрархія фонематичних процесів_інфографіка
Практ. завдання 9_Формування фонематичних процесів
Приклади_Ігри для фонем. процесів
Практичне завдання 10
Тема 7.1. Організація корекційної роботи в групах для дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення
Тема 7.2. Методичні основи проведення індивідуальних корекційних занять з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення (ФФНМ)
Тема 7.3. Методичні основи проведення фронтальних корекційних занять з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення (ФФНМ)
Практичне завдання 11
Практичне завдання 12
Тема 8.1. Паспорт логопедичного кабінету. Необхідні та варіативні складові логопедичного кабінету.
Тема 8.2. Безпечне корекційно-розвивальне середовище.
Практичне завдання 13
Перелік питань до екзмену
Залік 6.0163-з
Логопедія : підручник
Н.С. Гаврилова_КЛАСИФІКАЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ
Теорія і практика сучасної логопедії
Тищенко В.В. Ієрархія фонематичних процесів
Порушення постави в дітей і підлітків як чинник розвитку неправильного прикусу
МЕТОДИКА КОРЕКЦІЇ ВАД ВИМОВИ ФОНЕМ У ДІТЕЙ З ДИСЛАЛІЄЮ, РИНОЛАЛІЄЮ ТА
Методика формування та стимуляції вимови фонем
Про затвердження Порядку надання логопедичних послуг в системі освіти
Про затвердження Державних санітарних норм та правил_школи, школи-інтернати
ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ НА ГРУПУ ПРОФЕСІЙ «Вчитель-логопед», «Логопед»
Наповнення логопедичного кабінету_за проф.стандартом 2024
Савінова Н. В., Корнієнко І. В., Берегова М.І. Викладання курсу «Логопедія» студентам спеціальності «Спеціальна освіта». Навчальнометодичний посібник. Миколаїв. 2020. 229
Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів
Наповненя логопедичного кабінету_згідно порушень мовлення
Програми розвитку дітей з порушеннями психофізичного розвитку
Матеріали для виправлення порушень мовлення
Рібцун, Ю. В. Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із ФФНМ