Schema della sezione
-
-
У випадку форс-мажорних обставин дисципліну зможе викладати К. Г. Сіріньок-Долгарьова (http://sites.znu.edu.ua/cms/index.php?action=news/view_details&news_id=37319&lang=ukr&news_code=Katerina-Sirinyok-Dolgaryova)
-
Базові посібники та підручники (pdf) для роботи
-
Покрокова інструкція створення та ведення блогу
-
Правила ведення блогу: від теми до регулярності наповнення
-
Тут знайдете корисні покликання на ТОПових блогерів, фахівців із SEO-комунікації, корисні інформаційні ресурси
-
-
Оформлення та презентація контент-плану на 2-3 тижні із 2–3 публікаціями у будні та вихідні згідно зі зразком.
У назві вкажіть тему та платформу, де потенційно буде реалізовуватися контент-план (сайт, сторінка у соцмережі та якій саме)
-
Шановні студенти. Пропонується 3 питання вибору з множини, де в кожному правильною є лише одна відповідь. Час на виконання обмежений - 7 хвилин. Передбачена 1 спроба. Успіху.
-
Змістовий модуль 2. Диджитал-інструменти під час створення блогу: огляд та ефект від їх застосування
-
Створення і презентація сторітелінгу із проявами серіальності.
На вибір здобувача це може бути серія сторіз, текстовий допис з фото, зробленими текстовими візуальними постами
-
Шановні студенти. Пропонується 3 питання вибору з множини, де в кожному правильною є лише одна відповідь. Час на виконання обмежений - 7 хвилин. Передбачена 1 спроба. Успіху.
-
-
-
Запис спічу (сторіз, рілз) із появою у кадрі
Продумайте та запишіть спіч (сторіз, рілз) із появою у кадрі на вільну тему у динамічному вигляді (проходка, у русі).
-
Шановні студенти. Пропонується 3 питання вибору з множини, де в кожному правильною є лише одна відповідь. Час на виконання обмежений - 7 хвилин. Передбачена 1 спроба. Успіху.
-
-
-
Запис reels
Продумайте, створіть та опублікуйте рілз із сценарним розвитком подій, фінальною ідеєю та продемонструйте статистику за тиждень розміщення.
-
Шановні студенти. Пропонується 3 питання вибору з множини, де в кожному правильною є лише одна відповідь. Час на виконання обмежений - 7 хвилин. Передбачена 1 спроба. Успіху.
-
-
-
Аналіз функціонування блогу українського чи іноземного (не російського!) авторства за позиціями:
1. Тематика (опис ніші, базових тематичних напрямків).
2. Кількість матеріалів (у середньому за місяць).
3. Типові жанри (відповідно до технічних можливостей платформ).
4. Використання сторітелінгу (наскільки часто цей прийом застосовується, у яких жанрах, формах проявляється).
5. Наявність / відсутність хайпу (у випадку, якщо він є, описати конкретні приклади, надати кейси на підтвердження).
6. Методи просування, підтримання уваги підписників.
7. Частота оновлення.
8. Експертність (вказати категорію). Додати, якщо блогер просувається не лише онлайн, але і офлайн.
9. Наявність / відсутність комерційного контенту. Вказати, на які саме комерційні фізичні чи інформаційні продукти, власного чи стороннього виробництва робиться акцент.
10. Загальне враження від блогу (гармонійність, використання кольорів в оформленні, ідентичність, прояви серіальності, відкритість роботи з аудиторією).
Робота може оформлюватися у текстовому документі чи у вигляді презентації.
-
Відповіді передбачають вибір з множини одного правильного варіанту. Час обмежений – 30 хвилин на 10 запитань. Тести проходять студенти з першої спроби. Кожне питання оцінюється у 2 бали.