Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

          • Кафедра хімії

            • archive

            • Тренінгові технології в навчанні курсу «Здоров’я, ...

            • Проєктні технології в навчанні курсу «Біологія»

            • Органічна хімія (Середня освіта)

            • Агрохімія

            • АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ХІМІЧНОЇ НАУКИ(Сучасні...

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз токсичних речовин в харчових продуктах

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Неорганічна хімія 091 Біологія та біохімія

              • Спеціальність Е1 Біологія та біохімія

              • Розділ 1 Загальна хімія

              • Розділ 2 Хімія елементів

                • ФайлЛекція 9 "Теорія електролітичної дисоціації"

                • ГиперссылкаПрезентація Лекції "Теорія електролітичної дисоціа...

                • ФайлЛабораторне заняття № 9

                • ЗаданиеВИКОНАНЕ Лабораторне заняття № 9

                • СтраницаСамостійна домашня підготовка до наступного занятт...

                • ЗаданиеСамостійна домашня підготовка до наступного занятт...

                • ГиперссылкаГИДРОЛІЗ СОЛЕЙ

                • ГиперссылкаРІВНЯННЯ РЕАКЦІЇ ГІДРОЛІЗУ

                • ФайлЛабораторне заняття № 10

                • ФайлСамостійна підготовка до наступного заняття

                • ЗаданиеВИКОНАНЕ лабораторне заняття № 10

                • ФайлЛекція 9

                • ФайлЛабораторне заняття № 11

                • ЗаданиеВИКОНАНЕ Лабораторне заняття № 11

                • ЗаданиеСамостійна підготовка до наступного заняття

                • ФайлЛекція 11

                • ФайлЛекція 12 частина 1

                • ФайлЛекція 12 частина 2

                • ФайлЛабораторне заняття № 12

                • ЗаданиеВИКОНАНЕ Лабораторне заняття № 12

                • ЗаданиеСамостійна домашня підготовка до наступного занятт...

                • ФайлЛекція 13 Частина 1

                • ФайлЛекція 13 Частина 2

                • ФайлЛабораторне заняття № 13

                • ЗаданиеВИКОНАНЕ Лабораторне заняття № 13

                • ЗаданиеДомашня самостійна підготовка до заняття за темою:...

                • ФайлЛекція 14 Частина 1

                • ФайлЛекція 14 Частина 2

                • ФайлСамостійна підготовка до наступного заняття

                • ФайлЛабораторне заняття № 14

                • ЗаданиеВИКОНАНЕ Лабораторне заняття № 14

                • ФайлЛекція 15 Частина 1

                • ФайлЛекція 15 Частина 2

                • ФайлВАРІАНТИ Завдання до Атестаційної роботи № 2

                • ФайлМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до виконання Атестаційної к...

                • ЗаданиеАтестаційна контрольна робота № 2

              • Індивідуальне практичне завдання

              • Підсумковий контроль

              • Ректорський контроль

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Неорганічна хімія 091 Біологія та біохімія

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра хімії
  6. Неорганічна хімія 091 Біологія та біохімія
  7. Розділ 2 Хімія елементів
  8. Домашня самостійна підготовка до заняття за темою:...

Домашня самостійна підготовка до заняття за темою: «Елементи VІ і VІІ групи ПС»

Требуемые условия завершения
Открыто с: суббота, 30 ноября 2024, 00:00
Срок сдачи: суббота, 7 декабря 2024, 00:00

1.       УСНО за якої ступені окиснення Сульфур може бути а) тільки окислювачем; б) тільки відновником; в) як окислювачем, так і відновником?
2.       ПИСЬМОВО Чим відрізняється дія концентрованої сульфатної кислоти на метали від дії розбавленої кислоти? Напишіть рівняння реакції.
3.      УСНО Назвати сполуки Хрому і Мангану які в хімічних реакціях виступають: а) тільки відновниками, б) тільки окисниками, в) виявляють окисно-відновну подвійність?
4.ПИСЬМОВО Розв’язати задачу: Сульфатну кислоту масою 2,4 г розбавили в 90 мл води і додали Барій хлорид; при цьому одержали 5,04 г осаду. Визначте масову частку кислоти в розчині.

Предыдущий акт. элемент
ВИКОНАНЕ Лабораторне заняття № 13
Следующий акт. элемент
Лекція 14 Частина 1
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение