Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...

              • General

              • Форум

              • Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...

              • Змістовний модуль 2. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА Й ДРАМАТУРГІЯ: ...

              • Змістовний модуль 3. УКРАЇНСЬКА ЖІНОЧА ПРОЗА КІНЦЯ...

              • Самостійна робота

                • FolderМатеріали: Поема "Чорнобильська Мадонна" І. Драча

                • FolderМатеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко

                • AssignmentСамостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

                • AssignmentСамостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.

                • AssignmentСамостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Із...

                • AssignmentСамостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

                • AssignmentСамостійна робота 5. Творчість С. Жадана.

                • AssignmentСамостійна робота 6. Поема «Чорнобильська Мадонна»...

                • AssignmentСамостійна робота 7. Роман «Тисячолітній Миколай» ...

                • AssignmentСамостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» ...

                • AssignmentСамостійна робота 9. Повість «Місяцева Зозулька з...

                • AssignmentСамостійна робота 10. Сатира і гумор в українські...

                • AssignmentСамостійна робота 11. Драматургія 80-90-х рр. ХХ ст.

                • AssignmentСамостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.

                • AssignmentСамостійна робота 13. Поезія і проза О. Забужко.

                • AssignmentСамостійна робота 14. Брати Капранови: феномент тв...

              • Підсумковий контроль

              • Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

Самостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

Completion requirements

Тема 3. Поезія І. Калинця

Постать І. Калинця у контексті епохи. Необароковий дискурс. Літературні інспірації. Збірка «Дивосвіт». Поезії «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим». «Казки зі Львова», «Хлопчик, який задоволений собою». Поетика і проблематика.

 

1. Теоретичне завдання:

Напишіть есе, у якому:

1.     Окресліть постаті Ігоря Калинця в епохальному контексті:
– шістдесятництво;
– культурний опір радянській ідеології;
– роль дружини, Ірини Калинець, у спільному культурному русі;
– місце поета у русі дисидентів.

2.     Поясніть, чому І. Калинець – один із найяскравіших представників естетичного дисидентства, а не лише політичного.

3.     Прокоментуйте тезу: «Це останній із суперпоетів 60-70-х, поруч Вінграновського, Стуса та Чубая», - відгукнувся про смерть Калинця літературознавець та письменник Ростислав Семків (https://www.bbc.com/ukrainian/articles/c3d1kd0n0ejo) .

 

2. Необароковий дискурс у поезії Калинця

Сформулюйте розгорнуту відповідь (10–12 речень), у якій:

1.     Поясніть, що таке необароко в сучасній українській поезії.

2.     Визначте, як у поезії І. Калинця проявляються барокові риси:
– символізм;
– візуальність;
– сакральність;
– декоративність образу;
– інтелектуальна багатошаровість.

3.     Наведіть мінімум дві цитати з поезій для ілюстрації.

 

3. Аналіз збірки «Дивосвіт»: тематично-образна карта

Створіть схему або таблицю, у якій:

Поезія

Ключовий мотив

Домінантний образ

Візуальний ефект

Глибинний смисл

«Стежечка»

…

…

…

…

«Блискавка»

…

…

…

…

«Веселка»

…

…

…

…

«Криничка»

…

…

…

…

«Дим»

…

…

…

…

«Казки зі Львова»

…

…

…

…

«Хлопчик, який задоволений собою»

…

…

…

…

Прокоментуйте поетичний механізм творення образу у поезії І. Калинця.

 

4. Інтерпретаційне завдання: глибокий аналіз однієї поезії

Обрати один текст зі збірки й виконати мікроаналіз (до 1 стор.):

1.     Тема та мотиви.

2.     Композиція та образний ряд.

3.     Символіка (кольори, природні елементи, дитячий світ).

4.     Фольклорні й необарокові елементи.

5.     Ваш інтерпретаційний висновок.

 

5. Компаративне завдання: І. Калинець і необароковий стиль українського модерну

Порівняйте поезію Калинця з творчістю Б.-І. Антонича або іншого поета (на вибір) із бароковою естетикою.

 

6.      І.Калинець: твори для дітей   

·       Які риси дитячого мислення відображені?

·       Які слова й образи формують відчуття наївності й чистоти?

·       Чому дитячий погляд стає філософським інструментом розуміння світу?

Previous activity
Матеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко
Next activity
Самостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.
Data retention summary
Get the mobile app