Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...

              • Змістовний модуль 2. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА Й ДРАМАТУРГІЯ: ...

              • Змістовний модуль 3. УКРАЇНСЬКА ЖІНОЧА ПРОЗА КІНЦЯ...

              • Самостійна робота

                • ТекаМатеріали: Поема "Чорнобильська Мадонна" І. Драча

                • ТекаМатеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко

                • ЗавданняСамостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

                • ЗавданняСамостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.

                • ЗавданняСамостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Із...

                • ЗавданняСамостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

                • ЗавданняСамостійна робота 5. Творчість С. Жадана.

                • ЗавданняСамостійна робота 6. Поема «Чорнобильська Мадонна»...

                • ЗавданняСамостійна робота 7. Роман «Тисячолітній Миколай» ...

                • ЗавданняСамостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» ...

                • ЗавданняСамостійна робота 9. Повість «Місяцева Зозулька з...

                • ЗавданняСамостійна робота 10. Сатира і гумор в українські...

                • ЗавданняСамостійна робота 11. Драматургія 80-90-х рр. ХХ ст.

                • ЗавданняСамостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.

                • ЗавданняСамостійна робота 13. Поезія і проза О. Забужко.

                • ЗавданняСамостійна робота 14. Брати Капранови: феномент тв...

              • Підсумковий контроль

              • Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.

Самостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.

Умови завершення

Тема 6. Проза О.Ульяненка.

Роман «Сталінка»: жанрові аспекти, проблематика, соціально-історичний контекст». Романи «Знак Саваофа» і «Квіти Содому»: релігійні інтенції, жанрові аспекти.

 

 

1. Аналітичне завдання

Напишіть розгорнуту відповідь:

1.1. Окресліть жанрову природу роману «Сталінка».

Звернути увагу на:

·       синтез жанрів: соціальний роман – екстремальна проза – урбаністичний детектив – потік свідомості … ;

·       риси готичного роману: темрява, злочин, моральне падіння;

·       документалізм як головний простір оповіді.

1.2. Поясніть соціально-історичний контекст твору:

·       пострадянська криза 1990-х;

·       моральна деградація спільнот;

·       роль маргіналізованих героїв у розкритті трагізму епохи.

1.3. Концепція зла в романах О.Ульяненка

·       зло як соціальний симптом;

·       зло як внутрішня хвороба людини;

·       зло як хтонічний стан світує

·       людина «на межі» - головний герой письменника.

1.4. Образ міста:

·       місто як пастка;

·       місто як лабіринт;

·       місто як простір моральної деградації.

1.5. Оберіть одного героя з будь-якого роману і виконайте аналіз принципів характеротворення:

1.     Соціальна позиція.

2.     Травматичний досвід.

3.     Внутрішні конфлікти.

4.     Етичний вибір (усвідомлений / зламаний).

5.     Зв’язок героя з містом як середовищем.

 

2. Порівняльне завдання

Створіть таблицю або структурований текст, де порівняйте три романи:

«Сталінка» — «Знак Саваофа» — «Квіти Содому»

Критерій

«Сталінка»

«Знак Саваофа»

«Квіти Содому»

Жанровий модус

…

…

…

Домінантні образи

…

…

…

Релігійні мотиви

…

…

…

Моральна проблематика

…

…

…

Простір і атмосфера

…

…

…

Тип героя

…

…

…

Мета: побачити динаміку змін художнього бачення та інтенсивність релігійних інтенцій.

 

3. Інтерпретаційне завдання: релігійні та апокрифічні мотиви

Обрати один з романів («Знак Саваофа» або «Квіти Содому») та виконати мікроаналіз:

1.     Які біблійні чи апокрифічні алюзії використані автором?

2.     Чи є герой «втраченим», «блудним», «спокушеним»?

3.     У чому природа духовного пошуку?

4.     Як проявляється боротьба «світла» і «темряви»?

5.     Чим відрізняється релігійність, представлена у творах, від традиційної?

4. Аналіз критики

Оберіть одну статтю або рецензію на прозу О. Ульяненка:

·       коротко переказати її позиції;

·       оцінити, чи збігається критичний погляд із Вашим;

·       сформулювати два власних висновки.

Попередня секція
Самостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця
Наступна секція
Самостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Іздрик, Т. Прохасько.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток