Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...

              • General

              • Форум

              • Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...

              • Змістовний модуль 2. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА Й ДРАМАТУРГІЯ: ...

              • Змістовний модуль 3. УКРАЇНСЬКА ЖІНОЧА ПРОЗА КІНЦЯ...

              • Самостійна робота

                • FolderМатеріали: Поема "Чорнобильська Мадонна" І. Драча

                • FolderМатеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко

                • AssignmentСамостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

                • AssignmentСамостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.

                • AssignmentСамостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Із...

                • AssignmentСамостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

                • AssignmentСамостійна робота 5. Творчість С. Жадана.

                • AssignmentСамостійна робота 6. Поема «Чорнобильська Мадонна»...

                • AssignmentСамостійна робота 7. Роман «Тисячолітній Миколай» ...

                • AssignmentСамостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» ...

                • AssignmentСамостійна робота 9. Повість «Місяцева Зозулька з...

                • AssignmentСамостійна робота 10. Сатира і гумор в українські...

                • AssignmentСамостійна робота 11. Драматургія 80-90-х рр. ХХ ст.

                • AssignmentСамостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.

                • AssignmentСамостійна робота 13. Поезія і проза О. Забужко.

                • AssignmentСамостійна робота 14. Брати Капранови: феномент тв...

              • Підсумковий контроль

              • Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

Самостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

Completion requirements

Тема 12. Поезія і проза Ю. Андруховича.

Есей «Shevchenko is OK»: неканонічний погляд на поета. Анти(пост)колоніальний романний триптих («Московіада», «Перверзія», «Рекреації»: ідеологія, міфопоетика.

 

1. Аналітичне завдання: «Shevchenko is OK» як маніфест Ю. Андруховича

Напишіть розгорнутий коментар:

  1. У чому полягає неканонічний погляд Ю. Андруховича на Шевченка?
  2. Які міфи про Шевченка він деконструює (національний, сакральний, радянський)?
  3. Які художні прийоми він застосовує (іронія, есеїстична фрагментарність, авторська суб’єктивність)?
  4. Чи є есей формою “переосмислення” чи “повернення” до Шевченка?
  5. Як Ю.Андрухович вибудовує нову модель національної пам’яті?

 

2. Завдання з романного триптиху Андруховича (порівняльне, обов’язкове)

Створіть таблицю або структурований текст, у якому представлено три романи:

«Московіада» - «Перверзія» - «Рекреації»

Критерій

Московіада

Перверзія

Рекреації

Постколоніальний вимір

…

…

…

Образ імперії / центру

…

…

…

Міфопоетика

…

…

…

Іронія та пародія

…

…

…

Жанровий експеримент

…

…

…

Тип героя

…

…

…

Потрібно  визначити, як Ю. Андрухович моделює антиімперську, антиканонічну й посттоталітарну оптику у своїй прозі.

3. Інтерпретаційне завдання (на вибір один роман)

Напишіть короткий аналіз (10–12 речень) одного з романів:

Варіанти:

  • «Московіада» як кульмінація постколоніального іронічного письма;
  • «Перверзія» як метафізичний експеримент;
  • «Рекреації» як роман-карнавал і роман-переосмислення нації.

У відповіді:

  1. Вкажіть жанрові особливості.
  2. Визначте ключові образи.
  3. Проаналізуйте наративну стратегію (карнавал, поліфонія, монтаж).
  4. Покажіть, як автор травестує національні символи та архетипи.

 

4. Теоретичне завдання: Ю.Андрухович і постколоніальні студії

Коротка письмова відповідь:

  1. Які риси постколоніальної критики втілені в його прозі?
  2. Як письменник викриває імперські наративи?
  3. Яку роль відіграють простір, мова, культурні стереотипи?
  4. Як гумор і карнавал працюють проти імперського дискурсу?
  5. Чому Ю. Андруховича вважають одним із центральних голосів українського постмодернізму?

 

5. Завдання

Оберіть 2–3 уривки з будь-якого роману триптиху або з есеїв Ю. Андруховича:

  1. Визначте прийоми постмодерної гри.
  2. Проаналізуйте, як іронія допомагає трансформувати «велику історію» у «малий наратив».
  3. Поясніть, як інтертекстуальність формує авторську позицію.

Оформіть у вигляді коментаря.

Previous activity
Самостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Іздрик, Т. Прохасько.
Next activity
Самостійна робота 5. Творчість С. Жадана.
Data retention summary
Get the mobile app