Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...

              • Змістовний модуль 2. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА Й ДРАМАТУРГІЯ: ...

              • Змістовний модуль 3. УКРАЇНСЬКА ЖІНОЧА ПРОЗА КІНЦЯ...

              • Самостійна робота

                • ТекаМатеріали: Поема "Чорнобильська Мадонна" І. Драча

                • ТекаМатеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко

                • ЗавданняСамостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

                • ЗавданняСамостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.

                • ЗавданняСамостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Із...

                • ЗавданняСамостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

                • ЗавданняСамостійна робота 5. Творчість С. Жадана.

                • ЗавданняСамостійна робота 6. Поема «Чорнобильська Мадонна»...

                • ЗавданняСамостійна робота 7. Роман «Тисячолітній Миколай» ...

                • ЗавданняСамостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» ...

                • ЗавданняСамостійна робота 9. Повість «Місяцева Зозулька з...

                • ЗавданняСамостійна робота 10. Сатира і гумор в українські...

                • ЗавданняСамостійна робота 11. Драматургія 80-90-х рр. ХХ ст.

                • ЗавданняСамостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.

                • ЗавданняСамостійна робота 13. Поезія і проза О. Забужко.

                • ЗавданняСамостійна робота 14. Брати Капранови: феномент тв...

              • Підсумковий контроль

              • Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.

Самостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.

Умови завершення

Тема 24. Поезія і проза Л. Костенко.

Професійна діяльність у зоні Чорнобиля. «Гуманітарна аура нації»: політичний і соціокультурний контекст. Збірки «Над берегами вічної ріки», «Річка Геракліта», «Мадонна перехресть». Поеми «Сніг у Флоренції», «Скіфська одисея», «Дума  про втечу братів з Азова».

Завдання:

1. Діяльність Ліни Костенко в Чорнобильській зоні

Розкрийте:

  1. Участь Ліни Костенко у роботі науково-дослідної експедиції в зоні ЧАЕС.
  2. Погляд на екологічну, соціальну та моральну катастрофу Чорнобиля.
  3. Як чорнобильський досвід вплинув на її творчість, стиль і громадянську позицію.
  4. Аспекти (де)міфологізації постаті Л.Костенко в сучасному літературному процесі.

2. «Гуманітарна аура нації» (аналітика 10–12 речень)

Поясніть:

  • що означає поняття «гуманітарна аура» й у якому контексті Л. Костенко вживає цей термін;
  • які проблеми української культури вона окреслює (пам’ять, освіта, корупція, дегуманізація);
  • чому Л. Костенко розглядає гуманітарний інтелект нації як ресурс державної безпеки та як ця концепція перегукується з її поезією та національною пам’яттю та етикою.

3. Поетичні збірки: порівняльний огляд

Створіть таблицю:

Збірка

Основні мотиви

Домінантні образи

Стильові особливості

Філософські акценти

«Над берегами вічної ріки»

…

…

…

…

«Річка Геракліта»

…

…

…

…

«Мадонна перехресть»

…

…

…

…

Висновки:
як змінюється поетичний голос Л. Костенко у пізній творчості?

4. Інтерпретаційне завдання: поеми (вибрати одну)

Здійсніть мікроаналіз поем:

Варіанти:

  • «Сніг у Флоренції»
  • «Скіфська одисея»
  • «Дума про втечу братів з Азова»

У відповіді:

  1. Визначте жанрову природу твору.
  2. Проаналізуйте ключові образи (місто, скіфи, брати, простір, вогонь, пророцтво).
  3. Розкрийте філософські акценти (плин часу, історія, культура, моральний вибір).
  4. Покажіть роль інтертексту та історичних алюзій.
Попередня секція
Самостійна робота 11. Драматургія 80-90-х рр. ХХ ст.
Наступна секція
Самостійна робота 13. Поезія і проза О. Забужко.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток