Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...

              • Змістовний модуль 2. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА Й ДРАМАТУРГІЯ: ...

              • Змістовний модуль 3. УКРАЇНСЬКА ЖІНОЧА ПРОЗА КІНЦЯ...

              • Самостійна робота

                • ТекаМатеріали: Поема "Чорнобильська Мадонна" І. Драча

                • ТекаМатеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко

                • ЗавданняСамостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

                • ЗавданняСамостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.

                • ЗавданняСамостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Із...

                • ЗавданняСамостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

                • ЗавданняСамостійна робота 5. Творчість С. Жадана.

                • ЗавданняСамостійна робота 6. Поема «Чорнобильська Мадонна»...

                • ЗавданняСамостійна робота 7. Роман «Тисячолітній Миколай» ...

                • ЗавданняСамостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» ...

                • ЗавданняСамостійна робота 9. Повість «Місяцева Зозулька з...

                • ЗавданняСамостійна робота 10. Сатира і гумор в українські...

                • ЗавданняСамостійна робота 11. Драматургія 80-90-х рр. ХХ ст.

                • ЗавданняСамостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.

                • ЗавданняСамостійна робота 13. Поезія і проза О. Забужко.

                • ЗавданняСамостійна робота 14. Брати Капранови: феномент тв...

              • Підсумковий контроль

              • Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

Самостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

Умови завершення

Тема 12. Поезія і проза Ю. Андруховича.

Есей «Shevchenko is OK»: неканонічний погляд на поета. Анти(пост)колоніальний романний триптих («Московіада», «Перверзія», «Рекреації»: ідеологія, міфопоетика.

 

1. Аналітичне завдання: «Shevchenko is OK» як маніфест Ю. Андруховича

Напишіть розгорнутий коментар:

  1. У чому полягає неканонічний погляд Ю. Андруховича на Шевченка?
  2. Які міфи про Шевченка він деконструює (національний, сакральний, радянський)?
  3. Які художні прийоми він застосовує (іронія, есеїстична фрагментарність, авторська суб’єктивність)?
  4. Чи є есей формою “переосмислення” чи “повернення” до Шевченка?
  5. Як Ю.Андрухович вибудовує нову модель національної пам’яті?

 

2. Завдання з романного триптиху Андруховича (порівняльне, обов’язкове)

Створіть таблицю або структурований текст, у якому представлено три романи:

«Московіада» - «Перверзія» - «Рекреації»

Критерій

Московіада

Перверзія

Рекреації

Постколоніальний вимір

…

…

…

Образ імперії / центру

…

…

…

Міфопоетика

…

…

…

Іронія та пародія

…

…

…

Жанровий експеримент

…

…

…

Тип героя

…

…

…

Потрібно  визначити, як Ю. Андрухович моделює антиімперську, антиканонічну й посттоталітарну оптику у своїй прозі.

3. Інтерпретаційне завдання (на вибір один роман)

Напишіть короткий аналіз (10–12 речень) одного з романів:

Варіанти:

  • «Московіада» як кульмінація постколоніального іронічного письма;
  • «Перверзія» як метафізичний експеримент;
  • «Рекреації» як роман-карнавал і роман-переосмислення нації.

У відповіді:

  1. Вкажіть жанрові особливості.
  2. Визначте ключові образи.
  3. Проаналізуйте наративну стратегію (карнавал, поліфонія, монтаж).
  4. Покажіть, як автор травестує національні символи та архетипи.

 

4. Теоретичне завдання: Ю.Андрухович і постколоніальні студії

Коротка письмова відповідь:

  1. Які риси постколоніальної критики втілені в його прозі?
  2. Як письменник викриває імперські наративи?
  3. Яку роль відіграють простір, мова, культурні стереотипи?
  4. Як гумор і карнавал працюють проти імперського дискурсу?
  5. Чому Ю. Андруховича вважають одним із центральних голосів українського постмодернізму?

 

5. Завдання

Оберіть 2–3 уривки з будь-якого роману триптиху або з есеїв Ю. Андруховича:

  1. Визначте прийоми постмодерної гри.
  2. Проаналізуйте, як іронія допомагає трансформувати «велику історію» у «малий наратив».
  3. Поясніть, як інтертекстуальність формує авторську позицію.

Оформіть у вигляді коментаря.

Попередня секція
Самостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Іздрик, Т. Прохасько.
Наступна секція
Самостійна робота 5. Творчість С. Жадана.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток