Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...

              • Общее

              • Форум

              • Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...

              • Змістовний модуль 2. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА Й ДРАМАТУРГІЯ: ...

              • Змістовний модуль 3. УКРАЇНСЬКА ЖІНОЧА ПРОЗА КІНЦЯ...

              • Самостійна робота

                • ПапкаМатеріали: Поема "Чорнобильська Мадонна" І. Драча

                • ПапкаМатеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко

                • ЗаданиеСамостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

                • ЗаданиеСамостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.

                • ЗаданиеСамостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Із...

                • ЗаданиеСамостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

                • ЗаданиеСамостійна робота 5. Творчість С. Жадана.

                • ЗаданиеСамостійна робота 6. Поема «Чорнобильська Мадонна»...

                • ЗаданиеСамостійна робота 7. Роман «Тисячолітній Миколай» ...

                • ЗаданиеСамостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» ...

                • ЗаданиеСамостійна робота 9. Повість «Місяцева Зозулька з...

                • ЗаданиеСамостійна робота 10. Сатира і гумор в українські...

                • ЗаданиеСамостійна робота 11. Драматургія 80-90-х рр. ХХ ст.

                • ЗаданиеСамостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.

                • ЗаданиеСамостійна робота 13. Поезія і проза О. Забужко.

                • ЗаданиеСамостійна робота 14. Брати Капранови: феномент тв...

              • Підсумковий контроль

              • Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

Самостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

Требуемые условия завершения

Тема 3. Поезія І. Калинця

Постать І. Калинця у контексті епохи. Необароковий дискурс. Літературні інспірації. Збірка «Дивосвіт». Поезії «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим». «Казки зі Львова», «Хлопчик, який задоволений собою». Поетика і проблематика.

 

1. Теоретичне завдання:

Напишіть есе, у якому:

1.     Окресліть постаті Ігоря Калинця в епохальному контексті:
– шістдесятництво;
– культурний опір радянській ідеології;
– роль дружини, Ірини Калинець, у спільному культурному русі;
– місце поета у русі дисидентів.

2.     Поясніть, чому І. Калинець – один із найяскравіших представників естетичного дисидентства, а не лише політичного.

3.     Прокоментуйте тезу: «Це останній із суперпоетів 60-70-х, поруч Вінграновського, Стуса та Чубая», - відгукнувся про смерть Калинця літературознавець та письменник Ростислав Семків (https://www.bbc.com/ukrainian/articles/c3d1kd0n0ejo) .

 

2. Необароковий дискурс у поезії Калинця

Сформулюйте розгорнуту відповідь (10–12 речень), у якій:

1.     Поясніть, що таке необароко в сучасній українській поезії.

2.     Визначте, як у поезії І. Калинця проявляються барокові риси:
– символізм;
– візуальність;
– сакральність;
– декоративність образу;
– інтелектуальна багатошаровість.

3.     Наведіть мінімум дві цитати з поезій для ілюстрації.

 

3. Аналіз збірки «Дивосвіт»: тематично-образна карта

Створіть схему або таблицю, у якій:

Поезія

Ключовий мотив

Домінантний образ

Візуальний ефект

Глибинний смисл

«Стежечка»

…

…

…

…

«Блискавка»

…

…

…

…

«Веселка»

…

…

…

…

«Криничка»

…

…

…

…

«Дим»

…

…

…

…

«Казки зі Львова»

…

…

…

…

«Хлопчик, який задоволений собою»

…

…

…

…

Прокоментуйте поетичний механізм творення образу у поезії І. Калинця.

 

4. Інтерпретаційне завдання: глибокий аналіз однієї поезії

Обрати один текст зі збірки й виконати мікроаналіз (до 1 стор.):

1.     Тема та мотиви.

2.     Композиція та образний ряд.

3.     Символіка (кольори, природні елементи, дитячий світ).

4.     Фольклорні й необарокові елементи.

5.     Ваш інтерпретаційний висновок.

 

5. Компаративне завдання: І. Калинець і необароковий стиль українського модерну

Порівняйте поезію Калинця з творчістю Б.-І. Антонича або іншого поета (на вибір) із бароковою естетикою.

 

6.      І.Калинець: твори для дітей   

·       Які риси дитячого мислення відображені?

·       Які слова й образи формують відчуття наївності й чистоти?

·       Чому дитячий погляд стає філософським інструментом розуміння світу?

Предыдущий акт. элемент
Матеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко
Следующий акт. элемент
Самостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение