Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...

              • Introduzione

              • Форум

              • Змістовний модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ПОШУК...

              • Змістовний модуль 2. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА Й ДРАМАТУРГІЯ: ...

              • Змістовний модуль 3. УКРАЇНСЬКА ЖІНОЧА ПРОЗА КІНЦЯ...

              • Самостійна робота

                • CartellaМатеріали: Поема "Чорнобильська Мадонна" І. Драча

                • CartellaМатеріали: Поезія і проза Л.В.Костенко

                • CompitoСамостійна робота 1 Тема 3. Поезія І.Калинця

                • CompitoСамостійна робота 2. Проза О.Ульяненка.

                • CompitoСамостійна робота 3. Станіславський феномен: Ю. Із...

                • CompitoСамостійна робота 4. Поезія і проза Ю. Андруховича.

                • CompitoСамостійна робота 5. Творчість С. Жадана.

                • CompitoСамостійна робота 6. Поема «Чорнобильська Мадонна»...

                • CompitoСамостійна робота 7. Роман «Тисячолітній Миколай» ...

                • CompitoСамостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» ...

                • CompitoСамостійна робота 9. Повість «Місяцева Зозулька з...

                • CompitoСамостійна робота 10. Сатира і гумор в українські...

                • CompitoСамостійна робота 11. Драматургія 80-90-х рр. ХХ ст.

                • CompitoСамостійна робота 12. Поезія і проза Л. Костенко.

                • CompitoСамостійна робота 13. Поезія і проза О. Забужко.

                • CompitoСамостійна робота 14. Брати Капранови: феномент тв...

              • Підсумковий контроль

              • Формальна/Неформальна/Інформальна освіта: інструкції

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст ...

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури к. ХХ - поч. ХХІ ст...
  7. Самостійна робота
  8. Самостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» ...

Самостійна робота 8. Роман «Три листки за вікном» Вал. Шевчука.

Aggregazione dei criteri

Тема 19. Роман «Три листки за вікном» Вал. Шевчука.

Історія написання. Тричленна композиція твору. Мотив мандрів. Жанрові аспекти (синтез, «клаптиковість»). Образ  І. Турчиновського.

1. Історія написання:

  • контекст роботи В. Шевчука над романом (зацікавлення бароковою духовною культурою, робота з архівами);
  • звернення письменника до документів, щоденникової літератури та старовинних книжних традицій;
  • вплив барокового світогляду та давньої української прози на формування стилю;
  • чому роман став спробою літературної реконструкції духовного досвіду українця XVII–XVIII ст..

2. Композиція й архітектоніка: тричленна композиція.

  1. Перша частина
    • знайомство з Турчиновським, його духовними сумнівами;
    • мотив дороги й пошуку.
  2. Друга частина
    • події, спрямовані на випробування героя;
    • зустрічі, знаки, внутрішні злами;
    • наростання конфлікту між покликанням і страхом.
  3. Третя частина
    • очищення, духовне прозріння;
    • розуміння сенсу власного шляху;
    • повернення до гармонії.

У висновку (4–5 речень) поясніть логіку розвитку героя через триступеневу композицію.

3. Мотив мандрів.

Поясніть:

  • чому мандрівка є центральним бароковим мотивом;
  • як В. Шевчук поєднує реальну подорож із духовною ініціацією;
  • чому герой у дорозі «зростає»;
  • які епізоди підтверджують зв’язок ландшафту з внутрішнім станом Турчиновського;
  • як рух уперед означає рух до пізнання себе.

4. Жанрові аспекти (синтез і «клаптиковість» барокової прози)

  • визначте жанрову модель роману: історичний роман + філософський роман + барокова притча;
  • роман як зразок химерної прози: дискусійні аспекти;
  • поясніть, що таке «клаптиковість» – икористання вставних фрагментів, документальних матеріалів, уривків хронік, міні-кодексів;
  • покажіть, як ця техніка створює ефект давньої книги, палімпсеста;
  • доведіть, що жанрова гібридність – це спосіб реконструкції мислення людини давньої доби.

5. Образ Іллі Турчиновського.

Охарактеризуйте героя за пунктами:

  1. Походження і покликання (освічена людина барокової доби).
  2. Світогляд (релігійність, сумніви, чутливість до знакових подій).
  3. Внутрішні конфлікти (боротьба зі страхом, відповідальністю, спокусами).
  4. Моральні випробування (дорога, зустрічі, сни, знаки).
  5. Духовна еволюція (від розгубленості — до мудрості).
  6. Символічна роль (модель барокової людини, мандрівника й шукача істини).

 

Attività precedente
Самостійна робота 7. Роман «Тисячолітній Миколай» П. Загребельного.
Attività successiva
Самостійна робота 9. Повість «Місяцева Зозулька з Ластів'ячого гнізда» Вал. Шевчука.
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile