Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Історія повсякденності в шкільному курсі історії: ...
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Відкритий покажчик курсу
Відкрити ящик блоків
Головна
Курси
Факультети, кафедри
Факультет історії та міжнародних відносин
Кафедра давньої і нової історії України та методик...
Історія повсякденності в шкільному курсі історії: ...
Схема розділу
Виберіть розділ Загальне
Згорнути
Розгорнути
Загальне
Згорнути все
Розгорнути всі
Виберіть дію Оголошення
Оголошення
Форум
Виберіть дію Силабус
Силабус
Файл
Виберіть дію Система накопичення балів
Система накопичення балів
Файл
Виберіть дію Презентація
Презентація
Файл
Виберіть дію Робоча програма
Робоча програма
Файл
Виберіть дію Інформація про викладача
Інформація про викладача
Сторінка
Виберіть дію Базовий підручник
Базовий підручник
Файл
Виберіть дію Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять
Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять
Файл
Виберіть розділ Модуль 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ
Згорнути
Розгорнути
Модуль 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ
Виберіть дію Лекція 1. АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПОВОРОТ В ІСТОРИЧНОМУ ПІЗНАННІ. ІСТОРІЯ ПОВСЯКДЕННОСТІ ТА МІКРОІСТОРІЯ ЯК ВАРІАНТИ АНТРОПОЛОГІЗАЦІЇ ІСТОРІЇ
Лекція 1. АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПОВОРОТ В ІСТОРИЧНОМУ ПІЗНАННІ. ІСТОРІЯ ПОВСЯКДЕННОСТІ ТА МІКРОІСТОРІЯ ЯК ВАРІАНТИ АНТРОПОЛОГІЗАЦІЇ ІСТОРІЇ
Файл
Виберіть дію ▼ Самостійна робота 1
▼ Самостійна робота 1
Файл
Виберіть дію Семінарське заняття 1. Тематичні поля історії повсякденності
Семінарське заняття 1. Тематичні поля історії повсякденності
Файл
Виберіть дію Есе "Історія повсякденності: новаторство і імітації"
Есе "Історія повсякденності: новаторство і імітації"
Завдання
Виберіть дію Семінарське заняття 1
Семінарське заняття 1
Виберіть дію ▼▲ Робота в команді
▼▲ Робота в команді
Файл
Виберіть розділ Модуль 2. ЛЮДСЬКИЙ ВИМІР ІСТОРІЇ
Згорнути
Розгорнути
Модуль 2. ЛЮДСЬКИЙ ВИМІР ІСТОРІЇ
Виберіть дію Лекція 2. ІСТОРІЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЄВРОПИ ТА ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ В СВІТЛІ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ
Лекція 2. ІСТОРІЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЄВРОПИ ТА ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ В СВІТЛІ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ
Файл
Виберіть дію ▼ Самостійна робота 2
▼ Самостійна робота 2
Файл
Виберіть дію Самостійна робота №2: «Людський вимір історії: внесок історії повсякденності у розвиток історичної науки»
Самостійна робота №2: «Людський вимір історії: внесок історії повсякденності у розвиток історичної науки»
Завдання
Виберіть дію Лекція 3. УКРАЇНСЬКА ІСТОРІЯ В СВІТЛІ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ
Лекція 3. УКРАЇНСЬКА ІСТОРІЯ В СВІТЛІ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ
Файл
Виберіть дію ▼Самостійна робота 3: Індивідуальне творче завдання
▼Самостійна робота 3: Індивідуальне творче завдання
Файл
Виберіть розділ Модуль 3. КОНТЕНТ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ
Згорнути
Розгорнути
Модуль 3. КОНТЕНТ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ
Виберіть дію Лекція 4. ДИДАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ
Лекція 4. ДИДАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ
Файл
Виберіть дію Семінарське заняття 2. Методика включення історії повсякденності в шкільний курс всесвітньої історії (6–9 класи)
Семінарське заняття 2. Методика включення історії повсякденності в шкільний курс всесвітньої історії (6–9 класи)
Файл
Виберіть дію Семінарське заняття 2. Методика включення історії повсякденності в шкільний курс всесвітньої історії (6–9 класи)
Семінарське заняття 2. Методика включення історії повсякденності в шкільний курс всесвітньої історії (6–9 класи)
Виберіть дію ▼Самостійна робота 4
▼Самостійна робота 4
Файл
Виберіть дію Семінарське заняття 3. Методика включення історії повсякденності в шкільний курс всесвітньої історії (10–11 класи)
Семінарське заняття 3. Методика включення історії повсякденності в шкільний курс всесвітньої історії (10–11 класи)
Файл
Виберіть дію Семінарське заняття 3. Методика включення історії повсякденності в шкільний курс всесвітньої історії (10–11 класи)
Семінарське заняття 3. Методика включення історії повсякденності в шкільний курс всесвітньої історії (10–11 класи)
Виберіть дію ▼Самостійна робота 5
▼Самостійна робота 5
Файл
Виберіть розділ Модуль 4. КОНТЕНТ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
Згорнути
Розгорнути
Модуль 4. КОНТЕНТ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
Виберіть дію Лекція 5. СЮЖЕТИ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ПРОГРАМІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 6–9 КЛАСІВ: КОНТЕНТ І ДИДАКТИКА
Лекція 5. СЮЖЕТИ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ПРОГРАМІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 6–9 КЛАСІВ: КОНТЕНТ І ДИДАКТИКА
Файл
Виберіть дію Семінарське заняття 4. Історія повсякденності на уроках історії України (6–9 класи)
Семінарське заняття 4. Історія повсякденності на уроках історії України (6–9 класи)
Файл
Виберіть дію Семінарське заняття 4. Історія повсякденності на уроках історії України (6–9 класи)
Семінарське заняття 4. Історія повсякденності на уроках історії України (6–9 класи)
Виберіть дію Лекція 6. СЮЖЕТИ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ПРОГРАМІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 10–11 КЛАСІВ: КОНТЕНТ І ДИДАКТИКА
Лекція 6. СЮЖЕТИ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ В ПРОГРАМІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 10–11 КЛАСІВ: КОНТЕНТ І ДИДАКТИКА
Файл
Виберіть дію ▼Самостійна робота 6
▼Самостійна робота 6
Файл
Виберіть дію Семінарське заняття 5. Історія повсякденності на уроках історії України (10–11 класи)
Семінарське заняття 5. Історія повсякденності на уроках історії України (10–11 класи)
Файл
Виберіть дію Семінарське заняття 5. Історія повсякденності на уроках історії України (10–11 класи)
Семінарське заняття 5. Історія повсякденності на уроках історії України (10–11 класи)
Виберіть дію ▼Самостійна робота 7
▼Самостійна робота 7
Файл
Виберіть розділ Підсумковий контроль
Згорнути
Розгорнути
Підсумковий контроль
Виберіть дію Заліковий тест
Заліковий тест