Нульова секція
Міжкультурна комунікація як навчальна дисципліна
Курс
«Міжкультурна комунікація» має теоретичну та практичну спрямованість. Лекційний
курс передбачає ознайомлення з найважливішими темами та проблемами, які
формують уявлення про зміст та специфіку міжкультурної комунікації і вимагають
системного, узагальнюючого підходу. Система практичних занять разом із системою
самостійної роботи дає змогу опанувати новий матеріал, закріпити й деталізувати
його, або розширити й доповнити матеріал, викладений у лекціях.
Мета курсу «Міжкультурна комунікація» визначається необхідністю ознайомити студентів з історією виникнення й теоретичними основами міжкультурної комунікації; допомогти їм оволодіти основними поняттями й термінологією дисципліни; розвивати культурну сприйнятливість, здатність до правильної інтерпретації різних видів комунікативної поведінки, толерантне ставлення до інших культур та їх представників; сформувати вміння і навички застосування отриманих знань у конкретних ситуаціях міжкультурної взаємодії і в літературознавчій практиці.
Основні завдання курсу полягають у вивченні типів, видів, форм, моделей і структурних компонентів міжкультурної комунікації; оволодінні методологічними прийомами комунікативної поведінки; ознайомленні студентів з особливостями комунікативної поведінки в різних галузях суспільного життя; засвоєнні літературної імагології як одного із способів дослідження процесів міжкультурної комунікації.
Результатом
засвоєння курсу «Міжкультурна комунікація» має стати оволодіння такими
компетентностями:
- бути критичним і самокритичним;
- виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
- працювати в команді та автономно;
- бути здатним до адаптації та дії в новій ситуації;
- спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
- генерувати нові ідеї;
- здійснювати розроблення, реалізацію та управління освітніми й науковими проектами на національному та міжнародному рівнях;
- виявляти здатність до особистісного та професійного розвитку.